Skriblerier

søndag 7. september 2008

Calle Klovn

Innflytningsfesten vel oversått for 2. gang og ingen skade skjedd. Jeg er i mirakuløst normal form om man ser bort fra mangel på stemme. Tafsetom og jeg tok, ikke så ukjent, turen på Garage og jeg blir sporenstraks gjort oppmerksom på at "der er han". Jeg vet da ikke helt hvem "han" er og får litt mer nøyaktig beskrivelse. Det er Calle Klovn aka Raskemennbustehodeblondie.


Etter litt refleksjon idag går det opp for meg at mangel på stemme KAN ha en annen grunn enn kun forkjølelse.
Som den voksne og fornuftige kvinnen jeg da er setter jeg i krampehyl og vill fekting med hendene til Toms store glede. Jeg tror og håper Calle ikke fikk med seg scenarioet. Han kan ha hørt det.
Snart avspark til sydligere strøk og det skal sies at det er med blandede følelser jeg ser fremover mot avreise. Ferie skal bli deilig men jeg sitter alltid igjen med en følelse av at jeg går glipp av noe, og i dette tilfelle gjør jeg jo faktisk det.
Jeg klager ikke, det blir nydelig med varme og late dager!

1 kommentar:

Charlotte Wallin sa...

Du så Calle!!! OMG.

savner deg kjære, kan ikke du komme hit snart?