Skriblerier

onsdag 24. september 2008

Charterfeber

Sååå da var man vel hjemme fra spanien med
litt mindre blåfarge enn ved utfart.
Selvom rullatorfaktoren var rimelig skyhøy (de hadde egen utleie for slikt!) har jeg hatt en super
ferie og sett mye spennende samt at det kan minne om DD - Havana Nights. Sukk.
De første dagene gikk med til grilling og bading men onsdag gikk med til utflukt med henholdsvis buss, båt, eldgammel trikk og
like gammelt tog som gikk i hele 20 kilometer i timen i en sjarmerende liten by som het Sollèr.
Fantastiske strender, grotter og tuneller omringet av vakker natur som tilogmed en ungsau kan sette pris på.
Hotellet var også superfint dog dets tyskokkupasjon og med et stort fravær av knebeskyttere(les: bikinioverdel). Så da kastet jeg
meg omsider med på bølgen!
Fredag var vi på et lite sted i utkanten av Palma kalt Son Amar med skikkelig underholdning i form av sang, dans, tryllekunst og andre
stunt med høy Las Vegas faktor, som en hel horde av Italienere virkelig satte pris på og ga oss litt underholdning attåt!
Som nevnt var byen vi bodde i stort sett full av tyskere og britiske fotballfans, og jeg så Liverpooltatoveringer på hvert eneste gatehjørne.
Shoppingmulighetene burde være mange, og det var de forsåvidt også om man er fan av lycratopper med D&G og Louis Vuttonn.
Det er vel litt av sjarmen om man drar på Charterferie.
Jeg brukte store deler av dagen på treningssenteret på hotellet, noe som må til når man
stort sett lever på Oreos og digre kakebuffeter hver eneste dag.
Er man på ferie så er man på ferie.
Musikksmaken min har også blitt totalt grusa da mp3spilleren min tok selvmord grunnet et sterkt hat for Hawaiian Tropic blandet med sand,
og min eneste tilgang
til musikk var VIVA der de spilte Madcon og Maria Mena samt en salig blanding av tyske pophits. Yamm!

Alt i alt en herlig tur med tilhørende frustrasjon, passtrøbbel og det som hører med når 8 familiemedlemmer skal på tur. Vi ville virkelig ha glidd rett inn blandt deltagerne på Tv3. Jeg har og blitt en ræser på og bestille øl og lider nå av ekstrem postsydendepressjon.

Una Caiprinha y una Cerveza por favor!
Adios.

1 kommentar:

Unknown sa...

Charterfebern avtar. Snart fårru nordisk-kompleks-jævlig-kulde-febern. Den er minst like bra. Fantastisk her i dette kontinent.