Skriblerier

mandag 29. september 2008

Invasjon nummer noe.

Også har det jagguminsanten vært helg igjen og jeg begynner og bli
offer for hotelldrift eller okkupasjon om du vil.
Denne gang ble jeg invadert av Camilla, Lars og Onkel - igjen. Det som egentlig skulle
bli en utflukt for min del ble grunnet konsertspillings på skuret til nok en
utflukt for vestfoldingene.
Kvelden ble tilbragt på Skuret der Larsærn (ja jeg har adopert ærndialekt) dælja løs på
scenen og undertegnede har nå totalbrokk i nakkeregionen grunnet unødvendig entusiastisk headbanging. Det skal visstnok gå over etter 4. gangen. Skjeldent jeg
gjør dette fire dager etter hverandre, men la gå.
Kvelden var suerfantastisk knallgøy og søndagen ikke mindre fantastisk.
En spasertur til byen som vanligvis tar 15 min tok nå mer 15 med komma mellom en og fem og det var egentlig greitt. Makan til mye syke mennesker har jeg skjeldent sett på en gang. (=maratonløp)
I tillegg så jeg min store helt Jan Thomas. (nei jeg mener det ikke).

Søndagsmønsjen ble tilfredsstilt på Peppes der vi slo oss løs med pizzapai og kembopepsi.
Helgen kan nok en gang ikke komme fort nok.


Freeze the moment, its never been better.

3 kommentarer:

.m sa...

Jeg vil ha deg her!!!!! Ikke nede i dusteoslo!!!

Siljevonrokk sa...

Vakre.
Savner deg massest. Det er faktisk det jeg savner med Trondheim..
Folket. Iallefall noen av det. En heller liten del faktisk, men folket.

I shall return oh precious one.

.m sa...

ah.. HURR! Jeg gleder meg.. Sukk.. du er savnet, dypt og intenst!