Skriblerier

tirsdag 7. oktober 2008

O'Horten!

Men først kickoff. Min arbeidsplass fyller 70 år og det skulle feires uten noe som helst måte.
Dagen inneholdt informasjonsmøter og diverse celebs som konfransierer, derimot Ravi som ikke skulle være en fremmed resten av dagen heller. Kvelden gikk av stabelen med 3 retters, store mengder gratis fluider og mye mindre pen dansing på bord og scener.
Min store helt Jan Thomas stalker meg, så han var selvsagt blant innslagene sammen med Ravi og The Monroes. Når hundrevis av kvinnfolk og et par menn samler seg kan man se for seg lydnivået da JT entret salen. Hørselsvern takk!
Utrolig stas og treffe gamle kolleger igjen etter mange år og det skal sies at jeg begynte kvelden med sterk skepsis og endte med og dra hjem i vemod i de sene nattetimer etter og ha konversert med diverse mennesker jeg antakeligvis ikke skulle ha konversert så dypt og inderlig med. Jeg skylder på rødvinen. Ja du så rett, jeg fikk ned rødvin!






Lørdags morgen bar turen avsted til Vestfolds perle, Horten. I hui og hast ned til nationalen og på toget litt i halvsøvne. Formen var mirakuløst bra men litt for lite søvn tok energien. Det ble det forandring på..

Onkel sjåførerte meg fra stasjonen og til kaffern og film hos Line og Eirik. Iskra crewet og fruene samles for en fest som tilsynelatende alltid ender i menneskestabling i sofaen. Bra kveld, selvom jeg stort sett kronisk påpekte at ingen andre hadde drukket nok! Det viser seg at jeg tok feil.
Silje vil veldig gjerne på byen, og får viljen sin helt til vi oppdaget cover og hvilket vær som hadde inntruffet. Med sveisen fra hellvete og brukne paraplyet på hvert gatehjørne tuslet vi klissvåte og forblåste hjem igjen til Hellbillies og allsang.
På Kafferiet igjen med Lupa, Brownies, kaffe og cola til frokost. Vafler og kaffe hos Moren til Lars til brønsj. Sjokkis til lunsj og pita til middag. Sunn kost på en søndag. Skulle bare mangle..

Jeg har plutselig fått meg mann og en sønn. Det er sånn det går om man drar til Horten. Misforstå meg rett, jeg klager ikke!
<3

Ingen kommentarer: