Skriblerier

onsdag 11. februar 2009

All grown up, but still a Kid

Så var tiden der igjen, for de alltid så fantastiske ledersamlingene.
Jeg regner moms,budsjetter, timelister og effektivt salg. Jeg vasser i dresskledde adm. direktører og coacher. Jeg går i vestkanstøvletter og tunika. Jeg bærer dokumenter,skjemaer og drikker kaffe med min enorme 7. sans under armen.
To supre dager på kurs med masse flinke og morsomme mennesker.
I slike tilfeller føler man seg plutselig ikke som en 16 årig emo. Hvilket er ganske allright.

Forøvrig er det litt dårlig gjort med drikkebonger, vill Carolafaktor og urytmiske byks til macarena på altfor, altfor høye hæler.
Silje fra kirkeveien er herved synonymt med "fyllesvinet".


Kunne vært værre..kunne vært værre.

1 kommentar:

.m sa...

kom hi tå vær 16 år sammen meg!!