Skriblerier

søndag 25. januar 2009

Beautiful Nightmare

Det var vel kanskje ikke nytt år og nye tusjer allikevel.
Teksten fra i fjor sitter som aldri før og jeg klarer ikke vaske
den vekk selvom forsøkene ikke har vært få..
Jeg burde kanskje ha ventet til å skrive blogg til i morgen,
da dagsformen i dag tilsier at jeg ikke burde ha noen som helst kontakt
med omverdenen.


Jeg vet ikke om det er Oslo jeg ikke liker, eller om det er omstendighetene
rundt min nye by. Det er iallefall helt klart at jeg er på feil sted.
Eller noen andre.
Jeg forbanner Nsb for å ikke klare å koordinere togene sine, slik at han
måtte bli igjen i Oslo, og her. De skjønner ikke hvilke fatale konsekvenser
de fremkaller hos de pårørende.

Om man bare kunne reise litt i tid, bare en gang i livet. En bitteliten gang.
Jeg vil gjøre om flyttingen. Det må jo ha vært temporary insanity.
Minst.
















You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I, don't wanna wake up from you.
You had me at "Hello".

1 kommentar:

.m sa...

ajje.. meh.. gammel tusj er vanskelig å vaske av. blanco funker temporært, men flaker av når man pirker på den.. jeg liker det like lite som deg. men her sitter jeg. i trondheim. uten deg å skjønne meg. og graver grava dypere og dypere.. jeg tror jeg ser kina snart.