Skriblerier

tirsdag 24. mars 2009

Et kvart århundre.

Jeg fikk laptop til bursdagen! Endelig er jeg med på teknologiens motorvei, noen år senere enn andre men kanskje med enda større takknemlighet?
Et kvart århundre er en klassifisering jeg ikke er helt komfortabel med, det får meg til å høres eldgammel ut. En utgammel rullatorråner som fremdeles må vise leg ved ølsalg. Motpoler.
Dagen ble ikke feiret med brask og bram men det var heller ikke nødvendig. Jeg tilbragte dagen på den eneste tenkelige måte. Iværr laget supergod middag til meg og hadde kjøpt Underoathbillett. Snillest!

Vinteren er på returen og jeg har det så sinnsykt bra om dagen. Jeg har ikke for vane og blottlegge meg selv sånn rett ut på bloggen i den hensikt og skåne mine omgivelser men jeg ser ikke poenget akkurat nå. Det burde ikke være en skam og ville dele sin glede? Jeg har virkelig nådd toppen av lykke og jeg er helt i sjokk over meg selv. Alle de tvangstankene, fobiene og ting jeg misliker som har tatt en fullstendig helomvending skremmer meg litt. Alt jeg vanligvis ikke er begeistret for gjør jeg med glede og selv en influensa er bare deilig.
Det blir sikkert flere klissete klisjeblogger i fremtiden, så jeg får prøve å runde av..





With no secrets, no obsession
This time I'm speeding, with no direction,
Without a reason, what is this fire burning slowly?




















My one and only... Desire

2 kommentarer:

.m sa...

Flotte!! Herlig å vite at du har det perfekto =)

Siljevonrokk sa...

perfectoest i hele verden!!:)
Skulle ønske du og var med på den...