Skriblerier

tirsdag 10. mars 2009

Punk in Pink!

Jeg har vært altfor lenge på jobb, drukket altfor mye kaffe og sovet altfor lite. Dette resulterer motstridende nok i vaske og ryddekick meget ofte.
Skyene er som nevnt veldig rosa om dagen, men det jeg ikke ante var at jeg, som etter sigende ikke fremstår som en hyppig bruker av den delen av fargeskalaen har ekstremt mye av det!
Riktignok har jeg lagt mye på hylla men i min toalettsakryddemani ser jeg noe alvorlig urovekkende. ALT jeg har er rosa, og det har jeg ikke merket før nå?

Vi snakker balsam, shampo, tannbørste, høvel, fuktighetskrem, håndkrem, hårkur og spray er knall hellvetes rosa! Dette tas nå til nøye omtanke og etteretning. Kanskje det er en tilfeldighet, og at folk med farget hår bare kan bruke rosa produkter. Kan hende det.

Jeg gleder meg massivt til helgen selvom den består av alderdom og varetelling, men i rosarusen gleder jeg meg litt uansett.
I heart Ravi.
Hvem skulle tro det var avlet opp fantastiske mennesker i Bamble?


















Pink is the new black.

1 kommentar:

Bettina sa...

Du skal ikke kjøpe en billett til Pink i Spektrum når du først er i gang da? Damen er digg, så Trine og jeg skal faktisk gå.. %-S