Skriblerier

mandag 27. april 2009

Søndagsbarn

Hela livet blev en helg.
Kanskje ikke, men jeg lever for helg. Før var det lørdag som gjaldt, nå er det søndag. Det er er nesten som man gleder seg til å ligge rett ut og være sliten på søndager.
Lørdagen ble tilbrag med en 14 timers vakt på stand i bogstadveiens markedsdag i strålende fint vær med supermasse mennesker og frelsesarmeens pensjonistkor på øret. Slitsomt som ville hellvetet men det var gøy. Utrolig nok ble det rett ut etterpå. Det er noe om dagen som gir meg superkrefter. Mon tro hva det kan være. Garage var litt frustrerende så Søndag var uansett best. Den er alltid best.
Man kan fort føle seg litt ubrukelig av å være kadaver. Uansett er ikke frokost OG middag på senga veldig feil. Snille, snille menneske! Under dyna til 23.00 om kvelden. Da må man nemlig bytte hus.
Tiltak? Ja.
Jeg har det ekstremt bra og jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Jeg ler av alt og ingenting selvom det ikke er gøy. Det er riktignok gøy når Ivar søler og hiver dyna i maten. Jeg er visstnok autistisk og ekstremt skadefro.

Det er snart sommer, jeg gleder meg over at Øya elsker meg og har booket Rise Against og Band of horses på samme dag og jeg elsker Roskilde. Sånn generelt. Ikke midre etter at de booket Isis. Denne sommeren blir best. Noensinne.























Hvem kan vel klandre meg for fjortisstilstanden min? Bilder sier mer enn ord. Dette er på god veg til å bli en tradisjon. Bildeblogger neste?


Hela livet blev en helg
De är måndag snart
Men jag lever för ikväll.

2 kommentarer:

.m sa...

Sukk.. jeg digger at du har det flott i oslo. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg savner deg bare mer og mer jo mere blog jeg leser..

.m sa...

ih! mai.. god dammit.. rekker du ikke hente bunad? krise! men ja.. brødvors! Gjerne på platten bak huset ditt, med herlig fjårtismusikk på den bærbare stereoen. og marinen med kaniner og milfer løpende rundt.. evt grilling og skuing.. sukk!