Skriblerier

søndag 16. november 2008

Mummy dearest

En gang for lenge, lenge siden så jeg min mor. Det var på tide med en gjenforening. Jeg er blitt et sosialt utskudd, er sosialt ekskludert og alt som kan føres i rekken av antisosialisering. Dette er ingen andres feil enn min egen, men sånn er det.
Det var uansett veldig koselig! Vi har ruslet Oslos gater på langs og på tvers, spist mye rar mat og hatt tv kveld med mine resterende roomies. Lørdags kvelden tilbragt foran tv med Live + venninne, Hanso, Titanic og mamma som om man hadde barnebursdag med 12 lys på kaka. Nostalgi.

Nå har jeg sendt henne tilbake til bygda med bagen proppet full av Kid effekter og forhåpentligvis et godt "storby" minne. Blåmandagen nærmer seg med stormskritt og skal tilbringes med ekstrem sløving og tidlig natta.
Man skulle tro det var flott og tjene penger og jeg lever på ingen måte studentlivets nød, men gud som jeg savner det. Og dere!



Here's to living in the moment, cause it passed.

3 kommentarer:

.m sa...

http://ikkeder.blogspot.com/2008/11/savn.html

Charlotte Wallin sa...

jeg savner deeeg!!! når jeg kommer hjem til jul. du, jeg, og oslo for en dag..shopping og kafeturer. JA

Siljevonrokk sa...

lett!;) Det er uvant og gå så lenge uten Charlotte!:/