Skriblerier

fredag 9. januar 2009

Nytt år, blanke ark og sprittusjer til.

Alle vet jo at spist er spist. I det virkelige liv kan man ikke bruke viskelær.
Det sies at man lærer så lenge man lever. Jeg tror jeg er et unntak og jeg trenger viskelær.
Det skal da ikke være mulig å gå i den samme fella gang på gang, men her er jeg da igjen.
Kanskje det er på tide og skaffe seg et sosialt liv som ikke består av folk i samme t skjorte. Det er en plan. Lysere tider og med julen overstått nærmer deg seg stadig vår og sommer..litt iallefall.
Uansett er det på tide å gjøre Oslo utrygg i kommende tid. Om man ikke blir blindet av tåregass eller får en stein i bakhodet. Det er vel heller Oslo som er utrygg, men jeg skal holde tritt!

Snart bærer turen til Troinnhjæm igjen og jeg gleder meg noe helt infernalsk til å treffe venner og veninner igjen..




Live, Long, Lust!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tja. Jeg hadde nå heller håpa på å slippe å bli viska vekk fra historien uansett om du hadde muligheten. Men man skakke være kresen, litt viskelærsøppel forsvinner jo aldri helt fra verden det heller. :P

Unknown sa...

this a is the joke.

Siljevonrokk sa...

dette var ikke direkte dedikert til din eksistens..kapittelet "Daniel" vil jeg ikke slette om jeg fikk penger for det;)

Jon sa...

Vil det hjelpe om jeg kjøper en ny t-skjorte?

.m sa...

skal prøve å ikke ha lik tskjorte når du kommer opp. om du gleder deg infernalsk, gleder jeg meg astronomisk! =)